Fájdalommentes érzéstelenítés

Ön is fél a fogorvostól?

Nem kellene, hisz a fogászati kezelések ma már fájdalommentesen vagy minimális diszkomforttal elvégezhetők.

Rendelőnkben külön kérés nélkül is adunk érzéstelenítőt minden, egyébként fájdalommal járó beavatkozáshoz, hisz azon túl, hogy fontos betegeink közérzete, jó munkát csak akkor lehet végezni, ha a páciens teljesen ellazul, nem mocorog kezelés közben.

Tudta, hogy létezik fájdalommentes érzéstelenítés is?

Nagyon ügyelünk rá, hogy pácienseink kellemes légkörben, mindenféle diszkomfort és félelem nélkül szépülhessenek és gyógyulhassanak.
A hagyományos érzéstelenítés alkalmával is bezsibbasztjuk még a szúrás helyét is egy erre alkalmas zselével, hogy még a tűszúrást se érezzék pácienseink.

Önt is zavarja, hogy kezelés után még órákig zsibbad a szája, "lóg" az arca?

Rendelőnkben mindenki számára biztosított a QuickSleeperrel végzett érzéstelenítés is, mely teljesen fájdalommentes, akár csak egyetlen fog is bezsibbasztható vele úgy, hogy az ajkak nem lesznek érzéketlenek és még a gyulladt fogak esetében is hatásos.

Ön járt már úgy, hogy nem sikerült bezsibbasztani a fogát?

Egy begyulladt fog kihúzása vagy gyökérkezelése hagyományos érzéstelenítéssel sokszor lehetetlen feladat. Nemegyszer jártunk már úgy, hogy olyan páciens jött hozzánk, aki több sikertelen próbálkozás után, iszonyatos fájdalmak közepette, utolsó szalmaszálként kötött ki nálunk.

A QuickSleeper ilyen esetekben is hatásos.

Miben más a QuickSleeper?
  •  A tűje hihetetlenül vékony, melynek a hegye több irányból van lemetszve.Ez biztosítja, hogy nem vagy csak alig érezni a beszúrást. Még a bőr is átszúrható vele fájdalom nélkül.
  • Az érzéstelenítőt egy beépített számítógép adagolja.Így elkerülhető, hogy túl gyors legyen a tempó, ami fájdalmas szövetfeszülést okozna.
  •  A készülék az érzéstelenítőt pont oda juttatja - az ínyen és csonton keresztül - gyökércsúcshoz, ahol a fájdalom keletkezik, ezért hatásos gyulladt fogak esetén is.
  •  Csak az érintett fog és a mellette levők zsibbadnak el, de az ajkak és az íny nemigen.
  • A kezelés végeztével nincs hosszú órákig tartó zsibbadás, így azonnal gond nélkül beszélhetünk, ehetünk, ihatunk, mosolyoghatunk akár tárgyalásra vagy randira is mehetünk.
  • Nem fáj a beadás helye napokon át, mint a hagyományos zsibbasztásnál...

Sajnos vannak olyan esetek, amikor a készüléket nem lehet alkalmazni, például a bölcsességfogak túl hátul vannak, így ezek érzéstelenítése sokszor a készülék helyigénye miatt nem lehetséges.

Hogyan éli meg a páciens és az orvos a számítógépes érzéstelenítést egy nagyon nehéz esetben?

A kellemesebb fogászati kezelésekért  kérje a QuickSleeper érzéstelenítést!

Várjuk véleményét, kérdéseit és bejelentkezését.

Elérhetőségeink:

Telefon: +361/214-3551